איך להתמודד עם תיק הוצאה לפועל?

היה ואתם מנהלים את חייכם באופן שלא תואם את רמת ההכנסות שלכם ואינכם מתנהלים בצורה כלכלית מאוזנת ומספיק אחראית, יש סיכוי ממשי שאתם תתמודדו עם בעיות כלכליות, מה שעלול לגרום לכם להסתבך בחובות כספיים שאין לכם את היכולת להחזיר אותם, ובכך תמצאו את עצמכם מול גורמי האכיפה והוצאה לפועל.

תיק הוצאה לפועל הוא תיק משפטי לכל דבר ועניין ולכן הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לפנות לעזרתו של עורך דין המתמחה בתחום, על מנת לגבש אסטרטגיה אל מול ההוצאה לפועל.

שלושת האתגרים הכי גדולים של עורך דין הוצאה לפעול

חדלות פרעון – האתגרים המרכזיים של עורך דין הוצאה לפועל במהלך העבודה על התיק שלכם באים לידי ביטוי ב:

  1. הבנת המצב ההתחלתי שלכם – מה היא נקודת הפתיחה הכלכלית שלכם? כמה חובות יש לכם ומה הגובה שלהם? מהן הנסיבות שהביאו אתכם למצב שבו אתם לא יכולים לנהל חיים עצמאיים ולשמור על מאזן הכנסות והוצאות?
  2. שנית, בחירת האסטרטגיה המשפטית הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם – אילו צעדים ישרתו את המטרות הנוכחיות שלכם ואילו צעדים יהפכו את הבחירות שלכם לכאלו שיקלו על הליך החזרת החובות.
  3. יצירת הבנות והסכמות – הן אל מול הנושים כלפיהם קיימים החובות והן אל מול בית המשפט. הכוח לייצר הבנות והסכמות אל מול הגורמים השונים המעורבים בתהליך, הוא המנוע שיאפשר סיום מהיר של תקופת חדלות הפירעון ופיקוח מינימאלי על המצב הכלכלי שלכם לאורך הדרך. ככל שאתם מייצרים רמת אמינות גבוהה יותר, כך בית המשפט והצדדים המעורבים בהליך יסכימו לבוא לקראתכם לאורך הדרך.

איתכם ובשבילכם – מבינים את הצורך האישי ופועלים יחד

פשיטת רגל – עורך דין הוא איש הסוד הקרוב ביותר אליכם במהלך תקופת ההתמודדות עם המשבר הכלכלי. אתם רוצים לשמור את כל הקלפים קרוב אליכם ולנהל את העניינים המשפטיים והכלכליים שלכם בצורה אשר שומרת על האינטרס העסקי, האישי והמשפחתי. בדיוק מהסיבה הזו, נוכחותו ומעורבותו של עורך דין מוסמך עם רקע וניסיון בתחום הוצאה לפועל כבר מהימים הראשונים שלאחר פרוץ המשבר הכלכלי, היא ההחלטה החכמה והאחראית ביותר שאתם יכולים לקחת.

מאמר בחסות אתר חדשות bignews