איך לבחור מיטה לתינוק?

מיטה לתינוק

עריסה היא רהיט המשמש להכיל ילד בזמן שהוא ישן.

ההחלטה החשובה ביותר בקניית עריסה היא סוג המזרון. ישנם סוגים רבים ושונים של מזרונים, החל מקצף ועד כותנה אורגנית ואפילו מזרונים מלאים במים, העשויים מחומרים ידידותיים לסביבה.

בבואכם לבחור את המזרון המתאים לתינוקכם, כדאי להתחשב בחומר ובמבנה המזרון וכן בגודלו. כלל אצבע טוב הוא שתינוק צריך להיות מסוגל להתאים לעריסה ברוחב לא יותר משני סנטימטרים יותר מאורכו.

מאמר זה יעזור לכם לדעת כיצד לבחור עריסה.

מהי הדרך הטובה ביותר לקנות עריסה?

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להבין את התקציב והצרכים שלך. אתה יכול למצוא עריסות בטווחי מחירים שונים ויש להם כמות מסוימת של תכונות שאתה צריך. חשוב שתדע מה הצרכים שלך לפני שאתה הולך לקנות אחד. אתה יכול גם לבקש עצות מחברים, משפחה, או אפילו זרים לגבי סוג העריסה המושלם עבור המשפחה שלך!

הצעד הראשון הוא להחליט איזה סוג של עריסה אתה צריך. ישנם שלושה סוגים עיקריים של עריסות:

– עריסות עץ

– עריסות מתכת

– עריסות להמרה.

ישנם גורמים רבים שעליך לקחת בחשבון בעת רכישת עריסה לתינוק מחברת ביבי סליפ. הם כוללים את סוג המזרון, גודל העריסה והסגנון שלה.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להחליט באיזה סוג מזרון ישתמש התינוק שלך. ישנם שני סוגים: מזרן קפיצים ומזרן קצף. הבחירה היא שלך מכיוון ששניהם בטוחים לתינוקות ויכולים לספק נוחות במהלך השינה.

השלב הבא הוא לשקול את גודל העריסה. זה צריך להיות מספיק מקום לתינוק שלך לנוע בחופשיות מבלי להיות מוגבל במקום אחד.

הגורם האחרון שאתה צריך לקחת בחשבון הוא סגנון מכיוון שיש כל כך הרבה סגנונות שונים בחוץ, שיכול להיות קשה להחליט איזה מהם יתאים לצרכים שלך בצורה הטובה ביותר!

הבחירה בעריסה היא החלטה חשובה מאוד, כאשר הבחירה השגויה עלולה לגרום לסיבוכים עתידיים. מאמר זה יעזור לך לקבל החלטה מושכלת איזו עריסה לקנות.

בעת בחירת עריסה, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה:

– מה התקציב שלך?

– מה אתה רוצה שילדך ילמד מהמוצר הזה?

– כמה שטח אחסון יש לך?

– מהי מגבלת הגובה והמשקל של המזרון?

– כמה זמן יעבור עד שהתינוק יתחיל לישון כל הלילה?

– האם בטוח לתינוק או לפעוט לישון במיטה זו?

מאמר זה ילמד אותך כיצד לבחור את העריסה המתאימה לתינוק שלך.

בחירת עריסה ומגדל סו שף אינה קלה כפי שהיא נראית. יש הרבה גורמים שכדאי לקחת בחשבון לפני ביצוע הרכישה. מאמר זה יעזור לך עם גורמים אלה.

– בטיחות: הגורם הראשון והחשוב ביותר הוא בטיחות. ודא שהעריסה עומדת בכל תקני הבטיחות ונבדקה על ידי מעבדה עצמאית או מתקן בדיקה של צד שלישי. זה גם צריך להיות מאושר על ידי תקן CSA של קנדה, Consumer Product Safety Commission (CPSC), או הנציבות האמריקאית לבטיחות מוצרי צריכה (CPSC).

– גודל: אם אתה רוצה לקנות עריסה בגודל מלא, ודא שהיא מתאימה לחדר שלך ויכולה להכיל את התינוק שלך לפחות שישה חודשים