איך לבחור חימום תת רצפתי?

בחירת מערכת החימום התת רצפתי המתאימה לבית יכולה להיות משימה מאתגרת. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כולל גודל הבית שלך, סוג הריצוף שיש לך והאקלים באזור שלך.

אנו נספק לך מידע בסיסי על חימום תת רצפתי ולאחר מכן נעבור על כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בחירת מערכת לבית שלך.

בחירת מערכת החימום התת רצפתי המתאימה לבית יכולה להיות משימה לא פשוטה. ישנם סוגים רבים של מערכות, לכל אחת יתרונות וחסרונות משלה. במאמר זה נתייחס לכמה מהשיקולים המרכזיים בבחירת מערכת חימום תת רצפתי.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של מערכות חימום תת רצפתי: חום קורן, חום הסעה וחום אוויר מאולץ.

חום קרינה הוא סוג של מערכת המחממת חפצים בחדר על ידי העברת אנרגיה תרמית מעצם אחד למשנהו באמצעות קרינה אינפרא אדומה. מערכת מסוג זה משמשת לרוב בבתים עם תקרות גבוהות או חדרים גדולים הזקוקים לכיסוי רב יותר ממה שסוגי מערכות אחרים יכולים לספק.

חום הסעה הוא סוג של מערכת המשתמשת במים חמים או בקיטור כדי לחמם חפצים בחדר על ידי הפרחת אוויר חם מעליהם

בחירה בחימום תת רצפתי יכולה להיות החלטה קשה, אבל היא לא חייבת להיות. ישנם גורמים רבים שכדאי לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו.

אם אתה רוצה לדעת על הגורמים שאתה צריך לקחת בחשבון בעת בחירת חימום תת רצפתי, המשך לקרוא!

חימום הבית שלך הוא הוצאה גדולה ואתה רוצה לעשות את זה כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בחירת סוג החימום המתאים לבית שלך.

סוגים שונים של חימום זמינים

חימום תת רצפתי הוא סוג של חימום המותקן מתחת לקרשים. זוהי בחירה פופולרית עבור בתים באקלים קר יותר וניתן להתקין אותה בבתים חדשים או קיימים.

ישנם שלושה סוגים של חימום תת רצפתי: חשמל, מים ואוויר. חימום תת רצפתי חשמלי עושה שימוש בכבלים חשמליים לחימום הקרשים מלמטה. חימום תת רצפתי על בסיס מים משתמש בצינורות מים חמים לחימום הקרשים מלמטה. חימום תת רצפתי על בסיס אוויר מחמם את הלוחות באוויר חם הנשפף דרך צינורות המותקנים מתחתיהם.

אא בנית מספקים חימום תת רצפתי, מחמם מים בגז ועוד. מוזמנים ליצור קשר עם חברה: 0772304857