איך יודעים אם יש מעקב על הטלפון?

כאשר פונים אל משרד חקירות כדי שיבצעו עבורכם בדיקה אם קיים מעקב על הטלפון, הם יבצעו את הבדיקה באמצעות מד מתח אשר מחובר למטען המכשיר הנייד ולאחר מכן הם מחליפים את הסים ובודקים אם קיים שינוי באותו מתח.

כך יכול משרד החקירות להגיע למסקנה כי מתבצעת פעילות חשאית עם המכשיר הנייד שלכם, דבר שמעיד על תוכנת ריגול שמותקנת באותו מכשיר ומעקב שמתבצע.

משרד החקירות יעשה שימוש במד מתח

אם תרצו לבדוק אם קיים מעקב על הטלפון שלכם, ההמלצה שלנו אליכם היא לגשת אל משרד חקירות אשר יהיה מסוגל לבצע את כל הבדיקה הרלוונטית וזאת תוך כדי שהוא נעזר במד מתח. כך תוכלו להיות בטוחים כי רמת האמינות של הבדיקה תהיה גבוהה במיוחד ובדיוק לשביעות רצונכם, דבר שבוודאי תהיו מעוניינים בו בסופו של יום.

ניסיון מוכח של משרד החקירות

אלו מכם שחושבים לפנות אל חוקר פרטי כדי שיבצע עבורם חקירה כלכלית, יבדוק אם קיים מעקב על המכשיר או שיתחיל חקירה לאיתור בוגד, יהיה מומלץ לבחור במשרד מוביל כמו מור חקירות אשר יוכל לבצע את העבודה תוך כדי שהלקוח יכול להיות רגוע ובטוח בנוגע לדיסקרטיות שתאפיין את החקירה וזאת לצד החוקיות של אמצעי החקירה.

לבחור תרצו לבחור במשרד חקירות שיאפשר לכם לקבל תשובה הולמת לשאלה ״איך יודעים אם יש מעקב על הטלפון?״. משרד מוביל כמו מור חקירות יוכל להעניק לכם את המענה שאתם מחפשים בנושא הזה ולעשות זאת במהירות ובמקצועיות רבה.

שירותי חקירה דיסקרטיים למגוון צרכים

פנייה אל מור חקירות תאפשר לכם לשכור שירותי חקירה למגוון רחב של צרכים, כדוגמת חקירה בוגדים, חקירה של שותף עסקי או חקירת גירושין וזאת כאשר תוכלו להיות בטוחים כי כל סוג חקירה תבוצע בסטנדרטים מקצועיים מאוד גבוהים וללא שום פשרות במהלך הדרך. לאור זאת יהיה נכון מצדכם לבחור במענה ממוקד וחכם בכל הנוגע לכך ולשים לב כי אתם בוחרים ליצור קשר עם מור חקירות וכבר בפרק הזמן הקרוב. זה יהיה חכם מצדכם.