אטרקציות באילת לכל המשפחה

אילת
  1. המצפה התת ימי באילת – גולת הכותרת עבור משפחות רבות הנופשות באילת הוא המצפה התת ימי באילת. מלונות באילת מציעים לדיירי המלון הנחות ומבצעים עבור כניסה למצפה התת ימי. כאמור, המצפה הוא אטרקציה לכל המשפחה. המצפה מראה לנו את החיים בעומקי המים, תוך תצוגה מרשימה של בעלי החיים התת ימיים כמו כרישים, צבי ים ודגים אחרים.
  2. החלקה על הקרח  –כן כן, דווקא בעיר החמה ביותר בארץ יש את האטרקציה הכי קרה – החלקה על הקרח. המקום נמצא בקניון אייס מול בו תוכלו לראות חנויות ביגוד רבות ומסעדות במחירים ללא מע"מ בעוד הילדים מחליקים על הקרח. דווקא באילת זאת נקודת התרעננות מומלצת עבור המבקרים. הכניסה היא מגיל 6 ולפעמים אפילו תזכו לראות הופעות חיות של מחליקים מקצועיים.
  3. טיול ג'יפים – בזמן חופשה קצובה אין די זמן לראות את כל הנופים המרהיבים אותם מציעה לנו העיר הדרומית. טיולי ג'יפים ממוקמים בהרי אילת ודרכם ניתן לפגוש במקומות היפים ביותר, זאת או באופן עצמאי או באמצעות סיור מודרך. טיולי ג'יפים הם חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה, יש מסלולים המיועדים לצעירים ואוהבי אקסטרים וכמו כן גם למשפחות.
  4. צלילה – הים האדום הוא המיקום המושלם עבור צוללנים. אילת מציעה מספר מקומות בהם תוכלו לעבור שיעור צלילה מודרך לכל המשפחה. צלילה היא אטרקציה תלוית אופי, יש משפחות שלא ירצו לעזוב את המקום ומצד שני יש כאלו שרק יחכו לרגע בו יעזבו. אך אין ספק שצלילה היא חוויה שכל אדם צריך לחוות בחייו. אם תרצו תוכלו לעבור קורס בו תקבלו בסופו כוכב צלילה או שני כוכבים שהם רישיון בינלאומי לצלילה.

כמה עולה השהות באילת?

בעבר מחיר הטיסה הוא היה הקושי הכלכלי של משפחות רבות שכן כל כרטיס היה עולה מספר מאות שקלים, משפחה של 5 ילדים ממעמד ממוצע לא יכולה לעמוד בכך. כיום מחירי הטיסות ירדו בשל פתיחת השמיים, וכתוצאה מהביקוש הרב שנוצר בקרב מלונות באילת גם מחירי הלינה ירדו. חופשה משפחתית באילת היא דבר שכל משפחה יכולה להרשות לעצמה.

למה דווקא אילת?

מלונות באילת הפכו מודל להערצה עבור בתי מלון שונים בארץ. בתי מלון אלו משדרים יוקרה, שפע וטריות. אם אתם מחפשים נופש בו תרגישו הכי בחו"ל ועדיין תשלמו תעריף מוזל של נופש ארצי, אילת היא העיר בשבילכם. אילת, העיר הדרומית מחדשת את עצמה משנה לשנה ומציעה מגוון אטרקציות לכל האוכלוסייה.