אביסרור ממשיכה את החסות לקבוצת הכדורגל הפועל באר שבע

הפועל באר שבע

במשך למעלה משני עשורים צועדות ביחד חברת הבניה אביסרור משה ובניו והפועל באר שבע. גם תקופת הקורונה לא עצרה את השותפות והבוקר התבשרנו כי הסכם חסות לעונת המשחקים הבאה 2020/2021 נחתם בין חברת אביסרור להפועל באר שבע

כבר למעלה משני עשורים שהן צועדות ביחד: חברת אביסרור משה ובניו ממשיכה לתת חסות לקבוצת הכדורגל הפועל באר שבע לעוד שנה – גם לעונת המשחקים הבאה 2020/2021. ההסכם נחתם הבוקר בין מנכ"ל החברה אלי אביסרור לבין הנהלת הקבוצה והוא ממשיך שותפות ארוכת שנים בין חברת הבנייה לקבוצת הכדורגל. במסגרת החסות שם החברה יופיע על גב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה.

החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הצדדים לאורך העונה, כגון השתתפות שחקני הקבוצה באירועים מרכזיים של המותג ופעילויות למען הקהילה.

אלי אביסרור מנכ"ל חברת אביסרור משה ובניו, ציין כי "אנו שמחים להמשיך את הקשר הקרוב שלנו עם קבוצת הפועל באר שבע ומאחלים לה בהצלחה בעונת המשחקים הקרובה. מועדון הכדורגל הפך להיות חלק בלתי נפרד מפעילות החברה, ואנו גאים להיות חלק מהקבוצה הנפלאה הזאת מתחילת דרכה המקצועית. אנו רואים בעיר באר שבע כבית שלנו ולכן אנו תורמים רבות לעיר, והחסות לקבוצת הכדורגל היא חלק מזה, היא נובעת מהרצון לתרום לקהילה ולקדם את הספורט בעיר כאוהדים וכתושבי באר שבע. "

יו"ר המועדון, איתי בן זאב: "אני מברך על הקשר המצוין בינינו לבין משפחת אביסרור וגאה שבמיוחד בתקופה זו מלווים אותנו אנשים טובים שצועדים איתנו בדרך המשותפת. המשך החסות מלמד על יציבות ושותפות אמיתית וטובה, שאני מקווה שילוו אותנו עוד שנים רבות".